Ogłoszenie o zamówieniu
Znak sprawy: 2/II/PN/2006
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W GDAŃSKU ul. POLANKI 121, 80-308 GDAŃSK OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY/PONIŻEJ 60.000 EURO/ NA ROBOTY BUDOWLANE PT."WYKONANIE PARKINGU O NAWIERZCHNI Z KOSTKI BRUKOWEJ TYPU POLBRUK PRZED DOMEM POMOCY SPOŁECZNEJ W GDAŃSKU - OLIWIE"
Zamawiający:
Dom Pomocy Społecznej
ul. Polanki 121
80-308 Gdańsk
tel/fax (0-58) 552-19-52
e-mail: piotr@dps.neostrada.pl
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod wyżej wskazanym adresem lub pobrać ze strony: www.dps.neostrada.pl
Do kontaktów z oferentami uprawniony jest p. Piotr Leśniewski.
Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane o wartości poniżej 60 000 euro.
Przedmiot zamówienia:
- Wykonanie nawierzchni parkingu wraz z podbudową.
- Nawierzchnia będzie stanowiła zarazem drogę przeciwpożarową
- Zakres prac określony w SIWZ.
- Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia
28 dni, lecz nie dłużej niż do 20.12.2006 r.
Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- o udzielenie zamówienia mogą ubiegać wykonawcy którzy:
- spełniają art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z póź. zm.
- nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z póź. zm.
- zapewniają 36 miesięczny okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia
- udokumentują przeprowadzone w ostatnich 4 latach min. 2 zamówienia o charakterze porównywalnym z przedmiotem procedury przetargowej
- na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy załączą do oferty oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ.
Kryteria oceny ofert:
Wadium
Nie przewiduje się wnoszenia wadium.
Informacje dotyczące ofert:
- oferty należy składać do dnia 13.11.2006 r. do godz.12.30 w siedzibie Zamawiającego w pokoju kadr.
- oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego w dniu 13.11.2006 r. o godz.13.00 w gabinecie dyrektora
- termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Pliki do pobrania |
Pobierz ogłoszenie |
|
Pobierz SIWZ |
|
Pobierz informację o wyborze najkorzystniejszej oferty |
|
Historia aktualizacji |
Data |
Opis |
15.11.2006r. |
Dodano informację o wyborze najkorzystniejszej oferty |
06.11.2006r. |
Naniesiono poprawki do SIWZ załącznik nr 5 - projekt umowy. Nowe brzmienie otrzymują:
- §1 ust.2 "Szczegółowy zakres prac okreslony jest w specyfikacji istotnych warunków zamowienia oraz ofercie Wykonawcy z dnia ........ stanowiacej załącznik do umowy".
- §2 ust.2 "W przypadku, gdy warunki atmosferyczne uniemożliwią terminowe wykonanie prac, termin wykonania umowy może zostać przesunięty o ilość dni w których występowały warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonywanie robót. Podstawę do wnioskowania o zmianę terminu stanowi wniosek Wykonawcy potwierdzony przez inspektora nadzoru".
- §2 ust.3 "Zmiana terminu wykonania umowy z przyczyn wyżej wymienionych wymaga pisemnego aneksu".
|
06.11.2006r. |
Zamieszczenie ogłoszenia |
Dom Pomocy Społecznej Polanki w Gdańsku-Oliwie
ul. Polanki 121, 80-308 Gdansk
tel./fax (0048) 58 552 19 52, tel. (0048) 58 552 33 32, mail: sekretariat@dpspolanki.pl