Gdansk

Strona główna » Zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu

Znak sprawy: 2/II/PN/2006



DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W GDAŃSKU ul. POLANKI 121, 80-308 GDAŃSK OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY/PONIŻEJ 60.000 EURO/ NA ROBOTY BUDOWLANE PT."WYKONANIE PARKINGU O NAWIERZCHNI Z KOSTKI BRUKOWEJ TYPU POLBRUK PRZED DOMEM POMOCY SPOŁECZNEJ W GDAŃSKU - OLIWIE"


  1. Zamawiający:
    Dom Pomocy Społecznej
    ul. Polanki 121
    80-308 Gdańsk
    tel/fax (0-58) 552-19-52
    e-mail: piotr@dps.neostrada.pl
    Specyfikacja istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod wyżej wskazanym adresem lub pobrać ze strony: www.dps.neostrada.pl
    Do kontaktów z oferentami uprawniony jest p. Piotr Leśniewski.

  2. Rodzaj zamówienia:
    Roboty budowlane o wartości poniżej 60 000 euro.

  3. Przedmiot zamówienia:

    • Wykonanie nawierzchni parkingu wraz z podbudową.
    • Nawierzchnia będzie stanowiła zarazem drogę przeciwpożarową
    • Zakres prac określony w SIWZ.
    • Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych.

  4. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
    28 dni, lecz nie dłużej niż do 20.12.2006 r.

  5. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać wykonawcy którzy:
      • spełniają art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z póź. zm.
      • nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z póź. zm.
      • zapewniają 36 miesięczny okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia
      • udokumentują przeprowadzone w ostatnich 4 latach min. 2 zamówienia o charakterze porównywalnym z przedmiotem procedury przetargowej
    • na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy załączą do oferty oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ.
  6. Kryteria oceny ofert:
    Cena 100%

  7. Wadium
    Nie przewiduje się wnoszenia wadium.

  8. Informacje dotyczące ofert:

    • oferty należy składać do dnia 13.11.2006 r. do godz.12.30 w siedzibie Zamawiającego w pokoju kadr.
    • oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego w dniu 13.11.2006 r. o godz.13.00 w gabinecie dyrektora
    • termin związania ofertą wynosi 30 dni.

 

Pliki do pobrania
Pobierz ogłoszenie
Pobierz SIWZ
Pobierz informację o wyborze najkorzystniejszej oferty


Historia aktualizacji
Data Opis
15.11.2006r. Dodano informację o wyborze najkorzystniejszej oferty
06.11.2006r. Naniesiono poprawki do SIWZ załącznik nr 5 - projekt umowy. Nowe brzmienie otrzymują:
  • §1 ust.2 "Szczegółowy zakres prac okreslony jest w specyfikacji istotnych warunków zamowienia oraz ofercie Wykonawcy z dnia ........ stanowiacej załącznik do umowy".
  • §2 ust.2 "W przypadku, gdy warunki atmosferyczne uniemożliwią terminowe wykonanie prac, termin wykonania umowy może zostać przesunięty o ilość dni w których występowały warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonywanie robót. Podstawę do wnioskowania o zmianę terminu stanowi wniosek Wykonawcy potwierdzony przez inspektora nadzoru".
  • §2 ust.3 "Zmiana terminu wykonania umowy z przyczyn wyżej wymienionych wymaga pisemnego aneksu".
06.11.2006r. Zamieszczenie ogłoszenia

Dom Pomocy Społecznej Polanki w Gdańsku-Oliwie
ul. Polanki 121, 80-308 Gdansk
tel./fax (0048) 58 552 19 52, tel. (0048) 58 552 33 32, mail: sekretariat@dpspolanki.pl